Contact Info / Websites

All 39 game Reviews


Cheney's Texas Takedown Cheney's Texas Takedown

Rated 2 / 5 stars

wow holy shit

What a waste of a great concept! The controls were dodgy, the guys appearing/disappearing looked shady and why was there no blood?



PigeonHunter PigeonHunter

Rated 3.5 / 5 stars

lol that's great

I enjoyed this game very much!



zomg wtf zomg wtf

Rated 3 / 5 stars

gets boring fast

However, the music was funny. Not what you'd expect in a game like this so there's a plus in humor there, no doubt about that.


People find this review helpful!

Mouse Avoider 2 Mouse Avoider 2

Rated 3.5 / 5 stars

Really cool game

Unfortunatley it ended a bit quick but the level of challenge was just right! Really nice stuff!



Metroid: Elements Metroid: Elements

Rated 2.5 / 5 stars

Cool game, but...

The jumping is a nightmare but once that's been sorted this will be an awesome game!



Robo Farmer Robo Farmer

Rated 4 / 5 stars

This is some serious shit right here!

Really cool game! The one thing I'd wish for is a bit larger resolution, other than that, it was pretty awesome!


People find this review helpful!

Zombie Erik Zombie Erik

Rated 4 / 5 stars

Overall it's cool, but a little twitchy

The graphics are ace! The game itself was kinda hard. It felt as if I was losing life a little too fast to enjoy it. It became extra hard with that twitchy camera movement. Overall, this has some major potential and hopefully you can tweak it into perfection!


Godlimations responds:

sweet as :)


Muscomorpha Muscomorpha

Rated 2.5 / 5 stars

the controls suck

The controls doesn't respond very well. Jumping around on platforms and dodging bees gets kinda hard when the controls suck. Otherwise it's a really cool game.



REAKTOR REAKTOR

Rated 4.5 / 5 stars

this is worth $250 for sure

Damn fine game! Just the right level of difficulty! Excellent!



Britney Spears Truck Jump Britney Spears Truck Jump

Rated 3 / 5 stars

lol

Ok, the humor is there, that's for sure. It's funny when you make Britney jump to her death. The graphics etc. are what they are. However, it's important to keep stuff like this 'cause just like you said, this is the foundation for NG. So for what it is, plus taking todays standards into concideration, I give it a 6 overall.